субота, 28 березня 2015 р.
Модуль 4. Рефлексія
Під час опрацювання цього модулю я познайомилася з поняттям "формуючого оцінювання". Також познайомилася з видами оцінювання, а саме : вхідне. попереднє оцінювання, поточне оцінювання, підсумкове оцінювання. Застосування різних видів оцінювання надає нам відомості щодо якості розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу та рівня сформованості в них відповідних навичок. Головною метою формування оцінювання є досягнення таких цілей : визначення навчальних потреб учнів, спонукання
учнів до самоспрямування у навчанні та співпраці, відслідковування прогресу в
навчанні учнів , перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та
спонукання їх до самопізнання, перевірка рівня здобутих учнями знань та
отриманих навичок.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар